hanya kata "BODOH" yg skr co2k buad ap yg zaia sudah lakukan smalam..now i feel I'm ..
ya الله Napa zaia biza melakukan tindakan yg sangadh..sangadh.. kaia gini c??huwaaaaaa..(tRiak zampai zLUruh dunia dENgar...
)❝ 07.11.09 ❞ itz a
i hope إن شاء الله ini ad/ pertama & terakhir zaia melakukan hal bodoh yg malu2in..
Oh..em..Ji...

HeLP ME...
HaRuZ qSImpan dimaNA mukaq,.??
Tidaaaaaaaaak...

knp zaia ikudh kata2 uyuzh,fani,n twit..nappah bukand ucup..??
UCUuuup muuPhkan diriqyuw tak mengikuTi kata2myuw (nb:ucuP jangan bezar kepala yak :p)
hufh!!
but skarang saia tau smuanya,,,,just say

I will never forget u ... coz u r one of the my sweet memories ..:)
***
sudah jam 00.00 abiz SMSn smpai2 boNuz 100sms + pulza abiz (iiich waow....padahal zmZn geje...hahaha..) napa zaia blum biza bo2..MalAH mazi KePikIran haL
aaaaaaaaaaargh!!
SHIT!!!Napa blum lupa c??OH GOd..
i'm sure
This day ❝08.11.09❞ should be better than yesterday, I will live a normal life,
even without utomoorow and in the future

hahahahaha,,,,
❤❤❤
with 
❤❤❤

with 
❤❤❤


rainy
0 komentar:
Posting Komentar